| 30.04.2026 fra Øystein Dale | Note 4.7 |
| (10 000 km driven) | |
- Grep på tørr veibane
- Bremse-egenskaper på tørr veibane
- Grep på våt veibane
- Bremse-egenskaper på våt veibane
- Grep på snø
- Kjørekomfort
- Lydnivå inni bilen
- Dekkslitasje
- Drivstofforbruk
Dekkstørrelse og kjøretøymerke
235 / 50 18 T
BMW X1 xDrive 20d
Resultat: Ville du kjøpt igjen? Definitely
Kommentar:
Veldig positivt overrasket over dekkene, da forventningen var litt så som så. Disse er merket nordisk gummiblanding, og det er også tilfellet. Anbefales til alle som er lei av dyre "kvalitetsdekk"
Disse dekkene leverer veldig godt på snø og is. De er stille og gode på våt asfalt.